Založ si blog

GORILA

Na úvod by som len chcel povedať, že nie som žiadny novinár, natož spisovateľ, tak nečakajte literárny skvost. O čom budem písať ? Už možno napovie aj nadpis môjho blogu. Kauza o korupcii pod názvom GORILA je známa hadam každému kto sa čo i len trochu zaujíma o dianie na Slovensku a jeho politickej scene. Sklamem tých ktorý by očakávali nové fakty o tomto mega korupčnom a zlodejskom škandále o pomeroch v jeho vyšetrovaní a umývaní rúk, ale aj tak  budem písať o GORILE o GORILE na miestnej úrovní, takých GORÍL akých je v našich mestách a dedinách na desiatky, možno stovky. Budem písať o konkrétnych ľuďoch z ich menom i funkčným a pracovným zaradením, mnohý z vás ich budú poznať mena budem uvádzať v celom znení , teda pokiaľ sa to bude týkať ľudí, čo sú volený alebo vykonávajú prácu v štátnej sprave, štátnych orgánoch a podobne.

Budem písať len o faktoch , ktoré sa udiali, ktoré môžem doložiť , budem písať o krokoch a postupoch štátnych orgánov ktoré sa deju, zaležitosť aj keď začala už niekde v roku 2009 je vo vyšetrovaní nie je uzavretá, takže sa môže stáť, že mi to zakážu publikovať, alebo ináč znemožnia. Možno to bude inšpirovať ďalších ľudí a budú sa trochu pozornejšie dívať na dianie vo svojom okolí a hádam im to pomôže získať aj trochu občianskej odvahy a vystúpiť proti takýmto praktikám. Takže aby som sa pomaly dostal k jadru, nie EU ale pudla.

V meste Krásno nad Kysucou som mal od mesta prenajatý pozemok a na ňom umiestnený novinový stánok, kedže zastupujúci primátor Jozef Grapa /to meno vám určite nie je neznáme/ poradca premiéra Fica v rokoch 2006-2010 /možno doteraz, ale ak je,už sa s tým nechváli !?/, predseda strany HZD , strana v ktorej je aj bývali prezident   Ivan Gašparovič,ak teda ešte ta strana funguje, predseda Žilinského kraja,no je toho dosť. Miestna hlava pomazaná sa teda rozhodla predať pozemok spoločnosti LIDL v.o.s.  A skutočné ho aj predal, lenže mňa s pozemku nemohol dostať, v nájomnej  zmluve som mal klauzulu, že výpoveď je možná len z dôvodu neplatenia nájmu, čo som si pochopiteľné starostlivo strážil. Nájomcu /odsťahoval som sa v roku 2004 a už som to nestíhal prevádzkovať /ktorého som tam mál pána K./ vyštvali, dohodli sa ? / je to mimochodom príbuzný zástupcu primátora Jaroslava Pagáča a dali mu pozemok na stánok ccm o 150 m ďalej ! Naposledy keď som to prevádzkoval ja, tam boli tržby 5-6 tisíc € mesačne, celkom lukratívna zaležitosť. Aby som bol teda čestný, vyhliadol som si pozemok na druhej strane ulice, lenže čo čert nechcel tam bývala spolužiačka zástupcu primátora J. Pagáča /to je zaujímavá persona a ešte o ňom budeme počuť/ a ten stánok by jej udajne vadil z výhľadu zo spálne, tak zorganizovali petíciu /kto, uvidíme/ čo Pagáč v zaujme miestnej počestnosti rád použil a miesto som nedostal. Tak aby tam akýsi červík zo svojim stánkom nezavádzal pri počestnom obchode z mestským majetkom, na prelome rokov 2010 -2011 z moci úradnej stánok bol ukradnutý a odvezený na neznáme miesto, také neznáme, že ani primátor mesta J. Grapa o ňom nevedel a pozemok ,,predaný,, spoločnosti LIDL v.o.s.. Na kúpnej zmluve je síce meno a kuracia nôžka konateľa tejto spoločnosti / meno konateľa si nájdete v obchodnom registri a to ako sa podpisuje vie len pán Boh /  a možno S. Macúš jakožto zamestnanec spoločnosti LIDL v.o.s. Nemšová ktorý pre zmenu žiadnym konateľom nikdy nebol a nie je ,ale vyvíjal na mňa tlak na vypratanie pozemku !!!, ale čo na zmluve chýba je razítko uvedenej spoločnosti, čo si u Nemeckej precíznosti neviem dosť dobré predstaviť /takže časom uvidíme či zmluva nebola sfalšovaná ?/ Spoločnosť LIDL v.o.s. obratom tento pozemok predala účelovo založenej s.r.o. ISTROFINAL KNM ktorú vlastní ISTROFINAL ZA a.s. ,ďalej sa už ja k vlastníkom tejto spoločnosti dostať neviem, ale asi to bude zaujímave a uvedená s.r.o. dala pozemky do prenájmu spoločnosti TESCO a stojí tam zrejme za zaujímavý prenájom obchod TESCO…..!?!?!?

Takže scenár je napísaný, kto by mal nejaké doplňujúce dotazy rad odpoviem, ak budem vedieť, ale…..

 

Dámy a páni pokračovanie nabudúce pod názvom GORILA I.

 

Naď minister obrany ako zástupca boha na zemi

02.01.2021

Všetci vieme čo sa v posledných dňoch udialo,, hlavne o smrti p. Lúčanského vo väzobnej väznici čo za posledných 30-40 rokov v našich končinách nemá obdoby, nebudem sa zaoberať p. Lúčanským, na to sú organy činné v trestnom konaní. dnes vyplávalo na povrch ako minister obrany (MO) NAĎ sľubuje modré z neba tomu kto udá únik zo zdravotnej dokumentácie p. [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 5348x
Priemerná čítanosť článkov: 2674x

Autor blogu

Kategórie